Sitemizde şuan toplam 542 film bulunmaktadır.


Dirty Grandpa Full HD izle

ust2
7.008
500x50-3
BU BİR FİLM TANITIMIDIR.
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Dirty Grandpa Full HD izle

Alışılmış komedi filmlerinin biraz dışında konusu vardır. Aslında pek farklı sayılmaz herhalde film kaliteli olduğu için bana öyle geliyor. Filmin de Jason ve onun büyük babasının yaşayacağı maceralar vardır. Bu maceralar şu şekilde başlamaktadır. Jason kendinin artık evlenme vaktini geldiğini düşünür. Evlenmesine evlenecektir ama ortada kiminle evleneceği hakkın bir şey yoktur. Jason hayatının aşkını kısa süre sonra bulacaktır. Tanışma felan falan derken Jason ve onun karısı olacak kadın evlenme kararı alırlar.

Dirty Grandpa Full HD izle

Dirty Grandpa izle

Dirty Grandpa izle, Jason’un büyük babası bu evliliğini biraz ertelemek ister. Bu yüzden Jasonuda alıp florida adında bir yere seyahat etmeye başlarlar. İlk başlarda güzel giden yolculukları kısa süre sonra çok farklı bir boyuta taşınacaktır. Yolculukta aslında yaşanacak komedi dolu anlar başlamıştır. Komedinin dibine vuracaktır lar. Jason kaslı bir erkektir. Büyük babası ise yaşlı normal bir insandır. Çoğu şeyde jason büyük babasına taş çıkartacaktır. Bu iki sert erkeğin arasında komedi dolu anlar yaşanacaktır. Bir yandan da veda partisine benzeyen bir hayat yaşamaktadırlar. Filmin imdb puanı şu anlık açıklanmasa da film güzel olacağa benziyor aslında. Zaten fragmanını izleyen izleyiciler filmi uçurmaya yetiyor. İşte kimisi çok saçma sapan bir film diyor ama kesinlikle yanılıyorlar. Filmi izlemeden ön yargılarını ortaya atıyorlar. Çoğu izleyici de bu yorumlara karşılık filmin çok kaliteli olduğunu kendilerinin ise yanlış düşündüğü savunmaktadırlar. Filmin oyuncularının başında Robert De Niro adında bir oyuncu yer almaktadır.

Dirty Grandpa izle

Dirty Grandpa izle

Tabi ona eşlik edenler de Zac Efron , Dermot Mulroney , Brandon Mychal Smith ve Julianne Hough gibi oyunculardan oluşmaktadır. Filmin baş koltuğunda yani yönetmenliğini de Dan Mazer adında birisi üstlenmektedir. Filmin bu ilgi çekici senaryosunu ise John Phillips adında birisi üstlenmektedir. Filmin yapımcılarını da isterseniz söyleyelim. Jason Barrett ve Bill Block gibi yapımcılardan oluşuyor. Filmin komedi kategorisine eklendiğini söylemiştik. Film hakkında kafanıza takılan bir şey olursa yorum olarak bizlere gönderiniz. Sizlere yardımcı olacağız. Hdfilmkabusu.com iyi seyirler diler.

Tür: 2016 Filmleri, Komedi, Yabancı Filmler

Yapım: 2016

Yönetmen: Dan Mazer

Oyuncular: Robert De Niro , Zac Efron , Dermot Mulroney , Brandon Mychal Smith , Julianne Hough

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?